4 Temmuz 2012 Çarşamba

Justin Bieber Sözleri

Justin Bieber : Umudunu kaybetme, inanmaya devam et. Çünkü hayallerinin gerçekleşmesini herkesten çok sen istiyorsun.
Justin Bieber:"Asla asla deme. Bu benim hayat felsefem."
Justin Bieber : İnsanlar, ön yargılarıyla birbirlerini yaralıyorlar. Bu fiziksel dayaktan daha acı verici aslında. Kimin ne yaşadığını bilemezsiniz. 
Justin Bieber : Bu İşte Olmak Gerçekten Tecrübe İstiyor .
Justin Bieber : Ben doğuştan bir savaşçı değilim, ama bazı şeylere inandığımda, bunun için ayağa kalkarım.
Justin Bieber : 'Çevrende dolaşan insanlara dikkat etmelisin.'
Justin Bieber :Bir gün beni unutabilirsiniz. Evlendiğiniz zaman ya da anne olduğunuz zaman. Ama ben sizi asla unutmayacağım.
Justin Bieber : '' Dürüst ve sabırlı olmalısın.Karşındaki kişi bunu hak ediyor.Eğer hak etmediğini düşünüyorsan,onunla işin ne ? ''
Justin Bieber : Ünümün bana ayrıcalık tanımasına asla izin vermem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder