3 Temmuz 2012 Salı

One Direction Birbilerinin Ağzından Hikayeleri

Kanepeye ya da yatağa öylesine uzanıp kız arkadaşınla sohbet etmek kadar güzel birşey yoktur. Kulağa biraz sıradan geliyor ama benim için böyle. - Zayn Malik


Harry: "Kardeşimle birlikte bütün Barbie filmlerini izledim.” 
Louis: “Çok sevimlisin!” 
Harry: ”Biliyorum!"


Niall: Bir gün çocuk yapmak istiyorum.
Zayn: Bu imkansız! Sen hiçbir zaman hamile kalamazsın.


Zayn: Harry herzaman insanların tabaklarındaki yemekleri çalıyor, ama Niall'dan çok korkuyor.
Niall: Oh korkmalı da!


Niall ile çok fazla zaman geçiriyorum, bazen farketmeden İrlanda aksanıyla konuştuğum oluyor. - Liam Payne 


Zayn sıkıldığı zaman, gözlüğünü takar banyoya gider. Aynaya bakar ve sabunlarla konuşur. - Liam Payne


Zayn gözlerinize bakıp, yalan söylediğinizi anlayabilir. - Liam Payne


Niall'a bir keresinde acil durumlar için evimin anahtarını verdim. Onu bulduğumda evimde yemeğimi yiyordu ve o bunun bir acil durum olduğunu söyledi! - Zayn Malik



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder